De Rabobank Clubkas Campagne 2018!

Rabobank Clubkas Campagne 2018

Rabobank Westelijke Mijnstreek draagt de lokale samenleving een warm hart toe en ondersteunt vele verenigingen en stichtingen in haar omgeving. Alle recreatieve verenigingen en stichtingen die bij Rabobank Westelijke Mijnstreek bankieren én aan de voorwaarden voldoen, kunnen meedoen aan de Rabobank Clubkas Campagne, zo ook Judoclub Spaubeek. Op deze manier geven zij een deel van hun winst aan lokale verenigingen. De Rabobank leden stemmen tijdens de Clubkas Campagne op de deelnemende verenigingen. Hoe meer stemmen er op een vereniging of stichting uitgebracht worden, hoe meer geld deze krijgt.

De stemperiode voor klanten, die op 1 januari 2018 lid waren van Rabobank Westelijke Mijnstreek, vindt plaats van 8 tot en met 23 mei 2018.

Doe allemaal mee en stem op Judoclub Spaubeek!