Grote Clubactie 2019

Judo en Nunchaku Club Spaubeek - Grote Clubactie 2019

Beste Budoka,

Ook dit jaar willen we als Judo en Nunchaku Club Spaubeek weer meedoen aan de Grote Clubactie.

Dit gaat zoals jullie weten niet zonder jullie hulp. We spreken het vertrouwen uit dat jullie je ook dit jaar weer voor ons extra willen inzetten, want bij de Grote Clubactie draait alles om jullie.

Een lot kost €3,- waarvan € 2,40 bestemd is voor onze club. De mensen die loten kopen doen dit niet voor niets. Want ze steunen Judo en Nunchaku Club Spaubeek en kunnen er zelf grote prijzen mee winnen. Dus ook redenen genoeg voor de mensen zelf om een lot te kopen. Natuurlijk is er ook weer een prijs te winnen voor diegene die de meeste loten verkoopt.

Alle belangrijke dingen even op een rijtje:

De voorverkoop start op zaterdag 14 september (begin dus niet eerder!). Vanaf deze datum mogen jullie op pad gaan om loten te gaan verkopen.

Je krijgt meteen de loten mee. Een lot kost €3,00. Dus je ontvangt meteen het geld voor de gekochte loten en geeft de loten af. Geef de mensen die een lot kopen een sticker voor bij de deurbel. Zo ziet iedereen dat zij al een lot gekocht hebben.

Lever uiterlijk 9 oktober de envelop met het geld en de eventuele overgebleven loten in op de les, ik zal er zijn om ze in ontvangst te nemen. Eerder mag ook, geef het dan aan de leraar.

Laat diegene aan wie je de envelop geeft een handtekening zetten dat je hem hebt afgegeven.

Wil je nog meer loten verkopen, vraag dit dan aan je leraar. Zij zorgen dat je die nog krijgt. De opbrengst van de Grote Clubactie zal besteed worden aan ons uitstapje naar Irrland volgend jaar.

Wij wensen jullie allemaal veel succes en zet hem op.

Alvast bedankt dat je onze club wil helpen.

Met vriendelijke groet,

het bestuur.