Interne Jeugd Judo Competitie Zuid Limburg

In Noord-Limburg hebben ze al jaren een Jeugd judo competitie voor beginners. Dit is een competitie waarbij de judoka’s verschillende wedstrijddagen met elkaar judoën om beter te worden. Het is een competitie die ervoor zorgt dat de judoka’s een introductie hebben naar het wedstrijdjudo toe zonder dat ze ver hoeven te rijden en zonder dat er een “zware” druk op hun schouders ligt. Het systeem zit vrij simpel in elkaar. De judoka’s kunnen zich opgeven als beginner, matig of al iets meer ervaren. Ze worden dan ook hierop ingedeeld. Naarmate de competitie verloopt kunnen ze punten verdienen om in een hogere divisie te komen. Echter blijkt dat ze in een hogere divisie komen die ze nog niet aankunnen, dan zullen ze punten verliezen en uiteraard naar een divisie geplaatst worden die meer voor hun op maat is.

Op deze manier kunnen alle judoka’s veel judoën en is de opstap naar de grotere toernooien gemakkelijker te maken. De jury en trainers probeert ervoor te zorgen dat alle judoka’s eerlijk ingedeeld worden waardoor ze zoveel mogelijk kunnen judoën op hun eigen niveau.

Deze datums zijn:

Zaterdag 26-01-2019  Maastricht
Zaterdag 09-02-2019  Spaubeek
Zaterdag 23-03-2019  Kerkrade
Zaterdag 13-04-2019  Echt

De aanvang is telkens 13.00 uur (aanvang weging eerste groep 12.30 uur.)

We hebben een wedstrijdkaart gemaakt die iedere deelnemer zal ontvangen via zijn eigen club.

De kosten à € 3,50 per deelnemer per competitiedag zal telkens bij inschrijving op de dag van deelname contant (liefst gepast!) moeten worden voldaan. De deelnemer levert op die dag bij deelname dan ook telkens weer zijn of haar wedstrijd kaart in.

Wij hopen natuurlijk dat ook veel judoka`s van Judo en Nunchaku Club Spaubeek willen meedoen,
Uiteraard kan iedereen alle 4 de wedstrijddagen meedoen maar het is ook mogelijk om 1, 2 of 3 dagen mee te doen.
Voor eventuele vragen mail: ICZ@judoclubspaubeek.nl

Of bel of app: 06-12795042 Chris Riga