Internationale Nunchaku Training

Een groep Nunchaku leden van Frankrijk en Noorwegen hebben tijdens hun verblijf in Nederland bij verschillende Nunchaku clubs een training gevolgd.

Op zaterdag 27 mei stond er een Internationale Nunchaku Training gepland in ons mooie Limburg.

Van 10 tot 12 uur werd er training gegeven bij Budo Ryu in Sittard door Roland Griek en Ricardo Mols.

En in de middag van 14 tot 16 uur bij Judoclub Spaubeek in Spaubeek door Miquel Franssen. Ondanks het hele warme weer, waren het druk bezochte trainingen, waar met veel plezier hard werd getraind. Iedereen heeft kunnen oefenen in de verschillende onderdelen binnen de Nunchaku en veel van elkaar geleerd. Zo zie je maar weer dan een andere taal niks uit maakt wanneer je dezelfde sport beoefend. Heel mooi om te zien dat met een beetje wil

iedereen elkaar begrijpt, al is het soms met handen en voeten en een beetje onwennig Engels.

Het was een warme, leerzame en gezellige dag met dank aan iedereen die aanwezig was.