Voor het starten van het lidmaatschap gebruiken wij ons inschrijfformulier.

• Het inschrijfformulier voor onze club is tijdens de trainingen verkrijgbaar bij een van de trainers.
  • Wilt u het inschrijfformulier liever digitaal ontvangen, dan kunt u een e-mail sturen naar het secretariaat: secretariaat@judoclubspaubeek.n
  • Tevens is het inschrijfformulier op onze website terug te vinden: Inschrijfformulier

Bij dit inschrijfformulier ontvangt u tevens de akkoord verklaring van de door Judo en Nunchaku Club Spaubeek opgestelde Privacy Policy.
In overeenstemming met de opgestelde AVG Privacy Policy van Judo en Nunchaku Club Spaubeek werken wij met papieren in- en uitschrijfformulieren.

Voor een correcte verwerking van het inschrijfformulier kunt u dit, ingevuld en ondertekend, afgeven bij een van de trainers of opsturen naar het secretariaat.