Clubrandori Terwinselen

Eline wint de judoka dan de dag beker
Zondag 10 november hebben Mike, Iris, Eline, Luca en Mika mee gedaan aan de clubrandori in Terwinselen. Dit is een vriendschappelijke uitwisseling tussen een aantal bevriende judoclubs. Voor Luca was het de eerste keer dat hij meedeed en daardoor natuurlijk erg spannend! Toch weet hij 1 van zijn partijen te winnen. Mike heeft moeilijke tegenstanders maar hij weet zich prima te weren en gaat vrijwel gelijk met de jongens op. Hij weet 1 partij te winnen, goed gedaan Mike! Iris doet het ook prima zij weet 2x te winnen met mooi judo. Mika besloot op het laatste moment toch nog maar mee te doen en dat was niet voor niks! Hij laat zien wat hij allemaal al kan en weet al zijn 3 potjes te winnen. Eline had een super morgen. Zij wint ook al haar partijen en wint ook nog de beker aan het einde omdat ze zich zo goed ingezet had.