Kamp 2022 Superhelden!

Op vrijdag 23 september begon ons jaarlijkse kamp. Dit keer hadden we er voor gekozen om samen met Budoclub Oud-Geleen en S.V. Oirsbeek het kamp te organiseren. Het thema was Superhelden. Iedereen mocht verkleed komen als zijn eigen superheld. Het was een fantastisch kamp, de kampplaats is lekker groot en er zijn heel veel mogelijkheden met water en modder. En het weer hielp ook een handje mee. De kinderen hebben zich goed vermaakt. Er zijn veel spellen gespeeld, de cross was weer lekker modderig en de sfeer onderling was erg goed. We hebben heel veel reacties ontvangen dat de kinderen het geweldig vonden. Daar doen we het uiteraard voor. We hopen dat iedereen volgend jaar weer meegaat zodat we er samen weer zo'n geweldig weekend van kunnen maken. Alle vrijwilligers willen we bij deze ook bedanken, jullie hebben het hartstikke goed gedaan.