NK Team 2019

Zaterdag 23 november zijn we in Waspik bij het NK Teams. Eerst staat het Kata Synchroon op het programma. In totaal doen er 6 teams mee, voor Spaubeek staan Tristan, Dylan en Tim klaar. Met een super minimaal klein verschil worden ze 4e van Nederland. Net geen 3de. Maar voor zo'n eerste keer een super presentatie. Aan het NK Teams Kumite doen Tristan, Tim en Alexander mee. Dylan is onze reserve. De eerste wedstrijd is tegen USC Amsterdam. Tristan heeft hier geen tegenstander, dus dit is een gewonnen partij voor ons. Tim wint heel netjes van Marijn. Alexander verliest zijn partij tegen Steven. Als team hebben we deze wedstrijd gewonnen. De 2de wedstrijd mogen we tegen onze Nunchaku vrienden van Sittard. Tristan verliest van Shauna, Tim verliest maar net van Walter en Alexander verliest van Kevin. Helaas een verloren wedstrijd. Op naar de derde wedstrijd tegen Pijnacker 2. Tristan verliest van Eugenie, Tim wint van Niels en Alexander verliest van Teye. Ook deze wedstrijd helaas verloren. Dat betekent geen prijs vandaag, maar wel een hele goede vooruitgang allemaal.