ONK Nunchaku in Breukelen 8-4-23

Op zaterdag 8-4-23 met een kleine delegatie naar het ONK Nunchaku in Breukelen. Hier werd Tristan Donga voor de 6de keer Nederlands Kampioen Kumite!!! Veerle Donga ging buiten verwachting van haarzelf, heel erg goed vandaag. Zij won 2x brons met haar wedstrijdkata en haar freestyle en als verrassing de John Haanen Stijlprijs. Kevin won een mooie bronzen plak voor zijn verdiensten in de kumite +1.85m. Uitslagen: Tristan Donga: 1e plaats Kumite -1.65m Veerle Donga: 3e plaats Wedstrijd Kata 3e plaats Freestyle junioren John Haanen Stijlprijs Kevin Jacobs: 3e plaats Kumite +1.85m Voor alle andere nunchakuka's ging het misschien niet helemaal zoals verwacht, maar iedereen heeft het super gedaan. Van harte gefeliciteerd allemaal! En uiteraard Phedjy en Karin bedankt voor het aanmoedigen van onze nunchakuka's.